آوا جانآوا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

ني ني زيباي ما

دست زدن

1393/2/13 9:14
نویسنده : مامان و بابا
152 بازدید
اشتراک گذاری

فکر کنم چند روزی می شودکه به وبلاگت سر نزدم آخه دو تا از دندانهای قسمت پایین شما هم بیرون آمده شما تب و اسهال داشتی و ما در عرض یک هفته شما را 3بار به مطب دکتر «پیشوا - معمار- صمیمی» بردیم گلو درد شدیدی هم داشتی .

من به بابایی گفتم حاضرم درده آوا بیاد برای من که دخترم ریزم درد نکشد من هم سرما خوردم وتا جایی که دکتر برای من سرم نوشت .

دندان درد شدیدی هم گرفتم که دوشب خواب را از من سلب کرد .ولی تمام مدت حواسم به شما و داروهایت بود که سرموقع به شما بدهم .

niniweblog.com

آوا خانم چند قدمی هم بر میدارد.خصوصا هنگامی که چیزی را که دوست دارد بخواهد بردارد .

آوا خانم روز 10 اردیبهشت 93 جلو تلویزیون نشسته بودو با صدای آهنگ برنامه کودک برای اولین بار شروع به دست زدن کرد .

ومن که خیلی ذوق زده شده بودم دویدم و بغلش نمودم و بوسیدمش .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)