آوا جانآوا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

ني ني زيباي ما

جشن تولد دو سالگی

1394/3/9 13:56
نویسنده : مامان و بابا
181 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک عزیزم

بالاخره روز تولدت رسید.. به همین سادگی نازگلکم دو ساله شد ...  البته برای من ساده نبود.... تو لحظه به لحظه این دو سال با بزرگ شدنت من جون گرفتم و از دیدنت لذت بردم.... خیلی دوست دارم متنهای قشنگ برات بنویسم مثل مامانای دیگه و شبا که کنارم خوابیدی کلی حرف می اد تو ذهنم ولی وقتی میخوام تایپ کنم همه از ذهنم می رن .... ولی خلاصه کلام اینه که من عاشقتم عاشقتم عاشقتم.. تو تمام دنیای منی... عزیز منی... نفس منی.... خوشگل منی....

عکسهای روز جشن تولد

 

آوا خانم در حال پذیرایی از خودش

برف شادی

فوت کردن شمع

برش کیک توسط خشکل مامان

میز عصرانه ات

 

بازی با هواپیمایی که مامان رها برات خریده بود

آوا و سارینا و مبینا

پسندها (2)

نظرات (0)