آوا جانآوا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

ني ني زيباي ما

دو روز تا تولد دوسالگی

1394/3/6 10:05
نویسنده : مامان و بابا
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس بابا و مامان

دختر عزیزم چند وقتی که به سایت سر نزدم امروز 94/3/6 دو روز مانده تا تولد دوسالگیت من شما را  94/2/18 به خاطر اینکه به گرمی هوا نخوریم با استفاده از صبر زرد که از عطاری گرفته بودم از شیر گرفتم ولی شماکه خیلی باهوش هستید و همه چیز را می فهمید می گفتید مامان می می را بشور مجبور شدم حس ترحمت را بر انگیزم از چسب استفاده کردم و گفتم می می مامان بوو شده شما می گفتی باید روی می می آوا هم چسب بزنی .

94/1/22

قد:87

دورسر:47.5

وزن :13.930

دو سه روزی است سرماخوردگی شدیدی گرفتی و حال نداری من دو بار شمارا دکتر (نرجس پیشوا -احمد مدنی ) بردم دو روز هم اداره نرفتم و شبها به خاطر تبت اصلا نخوابیدم روزهای سختی است وقتی شما مریض هستی .

دیروز تبت قطع شده بود ولی الان مامان جون گفت تب داری و من اداره هستم و فکرم پیشت تو است که زود بیام پیشت عزیزکم .

فرهنگ لغات آوا جون :

ابوتوس = اتوبوس

مامان لها = مامان رها

الام = الهام

بستلا = بستنی

بلغ = بغل

دمپو = دمپایی

ماشین بزرگ = کامیون

94/3/2

قد :88

دور سر :48

وزن : 12/350

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)