آوا جانآوا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

ني ني زيباي ما

هفته 35

1392/2/24 12:30
نویسنده : مامان و بابا
133 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز ني ني رفته تو هفته سي و پنج و چند روزه که دخترم با من همراهمه

الان بايد حدود 2700 وزن داشته باشه و قدش هم 48 سانتي متر است.niniweblog.com

بوجودش عادت کردم و به لگد زدن هاشو تکون هاش بیشتر

مطمئنم  روزی که بدنیا بیاد دلم برای این تکون هاش تنگ میشه

هر بار که لگد میزنه می خواد بگه  منم هستم ها حواست باشه که دیگه تنها نیستین و شدین یک خانواده سه نفره

منم دستمو میذارم روی شکمم ومیگم میدونم و منتظرم زودتر بیای و کنار ما باشی

میدونم که دیگه جاش تنگ شده و خسته شده  اونم میخواد زودتر بیادبیرون توی دنیا

 

بیا که حسابی منتظرتیم عزیزم هر دومون       niniweblog.com

آوا جان من و بابايي و شما دختر گلم ديشب داخل حياط خوابيديم آخه دوشنبه زلزله آمده بود خدا را شكر

خسارات جاني و مالي نداشت  و من چون نگرانت بودم ديشب به بابايي گفتم بايد داخل حياط بخوابيم تا

اگر دوباره زلزله آمد سقفي بالاي سرمون نباشد تا خطري مارا تهديد نكند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان باران
1 خرداد 92 10:25
slm ایشاا... به سلامتی دنیا بیان
بابای یسری جان
12 تیر 92 16:26
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.