آوا جانآوا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

ني ني زيباي ما

هفته 36

1392/2/31 8:37
نویسنده : مامان و بابا
118 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز ني ني رفته تو هفته سي و ششم

در این هفته ني ني  32 سانتی متر طول و 2500 گرم وزن دارد .niniweblog.com

چین و چروک‌ های پوست بدنش کم کم از بین رفته و با جمع شدن چربی زیر پوست ، فربه تر به نظر می‌رسد. رنگ پوست بدن صورتی روشن است و در صورت تولّد با مراقبت های درست زنده می‌ماند . از این هفته به بعد نور را از تاریکی تشخیص می‌دهد و گاه چشمک می‌زند. ریه ‌ها نیز بلوغ کافی پیدا کرده و ورنیکس یا مادۀ پنیری برای حفاظت پوست او از خیس شدن افزایش می‌یابد . همچنین روی سرش تعدادی مو های پراکنده دیده می‌شود. در این هفته تمام اعضای بدن ني ني  بالغ تر و رسیده‌ تر شده است. بعضی اوقات دراز می‌کشد یا ساعت ها می‌خوابد و برعکس ، زمانی که شما قصد استراحت دارید شروع به حرکات تند و سریع می‌کند. حتی وقتی که یک غذای کامل مغذی یا شیرینی خوشمزه می‌خورید بیشتر فعالیت می‌کند و با شنیدن صدای موسیقی از خود واکنش نشان می‌دهد. هر چند در این هفته ریتم دوره ای و متغیر خواب و بیداری در مغز پدیدار می‌شود ولی هنوز هم ني ني  مانند دوران پس از تولّد ، نظم خواب و بیداری افراد بزرگسال را ندارد.

امروز بعد از سه روز مرخصي استعلاجي به اداره آمدم فكر مي كنم امروز حالم خيلي بهتر است ديروز با بابايي رفتيم شيراز جهت آزمايش براي سلولهاي بنيادي و ازمن ده سي سي خون گرفتند .كه جوابش روز شنبه آماده مي شود .

روزشنبه با خاله جون و عزيز جون و فاطمه دختر خاله رفتيم چيزهايي را كم داشتي خريد كرديم اميدوارم كه خوشت بياد. يكشنبه عصر هم با خاله جون رفتيم و برايت هزار پا براي روي تختت خريديم.

راستي پنج شنبه كه بادكترم صحبت كردم گفت آزمايش قندت خيلي خوب است و مشكلي نداري .

امروز ولادت حضرت امام محمد تقي (ع) (جواد الائمه)است.   به بابايي گفتم شكلات بخرد بيارد اداره اميدوارم يادش نرود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محراب و مليكا
31 تیر 92 11:28
خاله قربونت بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/