آوا جانآوا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

ني ني زيباي ما

3ماهگی

1392/6/20 12:40
نویسنده : مامان و بابا
97 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تاتای بابایی

امروز جمعه مورخه 8/6/92 مصادف با 3ماهگی شما می باشد و الان شما در خواب هستید سه ماه پیش نیم ساعت دیگر متولد شدی و با وجودت به زندگی ما عشق و شادی بخشیدی امروز عصر با بابایی از شما عکس گرفتیم تا خاطره این روز در ذهنمان بماند.

 

 

  

 

 

 گلگم مرخصی زایمان 9ماه شده بود ولی انگار تصویب نشده وشش ماه شده یعنی سه ماه دیگر صبحها بیشتر کنارت نیستم از این بابت دارم زجر می کشم دیروز خواب بودی وقتی از خواب بیدار شدی دقیقه طول کشید تا بیام کنارت زدی زیر گریه بعد من هم گریه ام افتاد با خودم فکر کردم الان دقیقه دیر آمدم گلم ناراحت شده اگر بخوام بروم اداره چکار کنم.

ولی من ار تو می خواهم که مقاوم باشی و نگذاری چیزی خاطرت را مکدر کند من هم قول می دم چیزی برایت کم نگذارم .

پسندها (1)

نظرات (0)