آوا جانآوا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

ني ني زيباي ما

نامه اي براي كودكم (3)

1392/2/16 9:53
نویسنده : مامان و بابا
117 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

                     دلبند مادر

                                           درون دل تنگ مادر

                                                                                  دلتنگی غریبی حاکم شده است!

نگاهم را به آسمان می دوزم

                                              تا برق نگاهت در چشمانم حلقه زند                             

                                                                                                      به من جان دهد

دستانم را به آسمان  به آن بالا میکشم

بالای بالا

                تا دستان کوچک و گره خورده ات را بگیرم           

                                                                               تا گرمای درون آنها به من جان دهد

صدایت میکنم            

                                             کودکم

                                                                        دلبند مادر             

                                                                                                        دلم تنگت است

 زیباترین نشانه خداوند

                                                                     امشب دلم هوایت را دارد

 مینویسم...مینویسم برایت

                                           تا قدری از دلتنگی های   

                                                                                      این دل شکسته سبک شود

 آه که چه سخت است      

                                             دلتنگی برای تو

                                                             دوستت دارم....... 

91/12/21

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رزيتا
9 اردیبهشت 92 9:36
نامه بسيار زيبايي است